شناسهٔ خبر: 23974 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی:

حفظ پویایی مجموعه راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در شرایط سخت

جلسه مدیركل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی با اشاره به عدم تخصیص اعتبار و كمبود منابع مالی در اجرای طرح و برنامه‌های كاری گفت: با مدیریت هزینه و رعایت نظم مالی در این شرایط سخت توانستیم پویایی و نشاط را در سیستم اداری حفظ كنیم.

به گزارش روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان آذربایجان غربی، داریوش نصر در دومین شورای اداری اداره كل راه و شهرسازی استان ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه مبارك رمضان اظهار كرد: خوشبختانه روند مدیریت منابع مالی با رعایت اخلاق حرفه‌ای و وجدان كاری در این اداره كل مطلوب ارزیابی می شود.

وی با تاكید بر اینكه مدیریت هزینه و برقراری نظم مالی در سرلوحه كارهای اجرایی قرار دارد، گفت: می‌توان با تلاش جمعی و همت مضاعف در شرایط سخت عدم تخصیص اعتبار و كمبود منابع مالی رویدادهای خوبی را رقم زد.

مدیركل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی به آغاز سفرهای تابستانی بعد از ماه مبارك رمضان اشاره كرد و افزود: حذف تعدادی از نقاط پرحادثه با اقدامات زودبازده، زیباسازی حریم جاده‌ها، ساماندهی مبلمان جاده‌ای و حضور گشت‌های راهداری در محورها را از جمله كارهای كم‌هزینه برای افزایش ایمنی سفرهای تابستانی است.

نصر بر تجهیز و ساماندهی راهدارخانه‌ها تاكید كرد و بیان داشت: لازم است تعمیرات و بازسازی پل‌ها و ابنیه فنی محورها با اولویت بندی در راستای مدیریت بحران با همكاری فرمانداری‌ها قبل از پایان فصل كاری اجرا شود.

دومین شورای اداری اداره كل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی در سال‌جاری با حضور مدیران و روسای ادارات شهرستان‌های تابعه با محوریت ارائه عملكرد سه ماهه اول سال ادارات شهرستان‌های تابعه برگزار شد.

نظر شما